MUHARREM İLE SÖYLEŞİ (1)

“Bırak bu ayakları”

Ben önce seni seçtim Muharrem
Sonra şaşı gözlü bu şişeyi
Sana hep varıcı gözüyle baktım
Senin için masayı donattım
Salataya muhabbet
Haydarinin içine biraz dedikodu kattım
Bana bir baksana Muharrem
Ne kadar masumum
Var mı bir kusurum
Var mı kabahatim
Beylerde yok benim rahatım

Anasının gözü çıktı bu anason Muharrem
Fena çarpıyor
İki kadehten sonra
İnsan olmayacak şeyler anlatıyor
Bu anason var ya Muharrem
Aynı sen gibi len
Hem güldürüyor
Hem ağlatıyor

Sen niye suskun duruyorsun
Yine eteklerimle mi oynuyorsun
Biliyorum
Bir şey söylesem kızacaksın
Ben sussam
Sen azacaksın

Ya, bu duvar yine gidip gidip geliyor
Masa yerinde duramıyor
Masa oynuyor
Masaya dikkat et
Mezeler düşecek
Bi fırt çek be Muharrem
Bi tarafın şişecek

Bir kadeh
Bir kadeh daha
İçtikçe içtim
Bir dünya açıldı önümde
Yıkıldım geçtim
Bir ter boşandı tenimde
Bir hararet peyda oldu içimde
Çöl sıcağı mıdır
Yar kucağı mıdır
Bilemedim Muharrem
Kendimden de geçtim
Senden de geçtim
Ben nereden geçtim
Ayıkla beni Muharrem
Link hattımda arıza var
Kanaldan kanala geçtim

Şaban nerde kaldı
Şişede ne kaldı
Kafamda ne kaldı
Benim kafam var mıydı Muharrem
Len, olsa sana varır mıydım
Len, ben hala karın mıydım
Hoop
Ben hala buradayım
Duruyorum
Şişe yerinde duruyor mu
Sana soru soruyor mu
Demek ki aklım başımda
Bu şişe kaç yaşında

Yapma Muharrem
Etme Muharrem
Daha Ramazan gelmedi
N’olur gitme Muharrem
Ben sensiz olamam
Ramazan’la hiç olamam
Elimde şişe
Bayrama nasıl varayım
Muharrem
Canım
Müsaade et, seninle kalayım

İlk göz ağrım benim

10.09.2006 Eskişehir

Yorum bırakın