MUHARREM DİLE GELDİ (3)

Güzel bir bahar akşamı
Voltamı atıyorum
Sirkeci garındayım
Kafam hafiften kıyak
Öylesine takılıyorum

Trenler bir gelip
Bir gidiyor
İnsanlar telaş içinde
Biri inip
Biri biniyor
Bankın biri emrime amade
Oturmuyorum
Volta atacağım diye

Halkalı’ya doğru bir tren çekip gidiyor
Bizim banka bir huri süzülüyor
Kumral mı
Sarışın mı
Kesin bir şey diyemiyorum
Kafam kıyak ya
Renkleri tam seçemiyorum
Ama dikkatimi çekiyor ipekten saçları
Bakışlarımın odak noktası oluyor
İlle de bacakları

Voltanın biteceği yok
Gidip gidip
Geliyorum
Bazen kadını
Bazen kendimi yiyorum

Güzel bir bahar akşamı
Gar insan kaynamakta
Voltanın biteceği yok
Başım dönüyor
Kalbim küt küt atmakta
Allah’ım dayanamayacağım
Hatun sürekli bana bakmakta

İskele rampa yapıp yanına varıyorum
İyi akşamlar bayan
Oturabilir miyim, diyorum

Bildiğin gibi hanım
Seninle böyle başlıyor maceramız
O gündür
Bu gündür
Bir yastıkta kocamaktayız

 13.12.2006 Eskişehir

Yorum bırakın